دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

افتخاری دیگر برای دانشگاه هرمزگان

انتخاب مرکز آموزشهای آزاد و مجازی دانشگاه هرمزگان به عنوان مرکز قابل تقدیر در سال 1402

انتخاب مرکز آموزشهای آزاد و مجازی دانشگاه هرمزگان به عنوان مرکز قابل تقدیر در سال 1402

دکتر محمد کاظمی رئیس آموزش های آزاد و مجازی اعلام کرد، این گروه در سال 1402 موفق به دریافت تقدیرنامه در راستای برگزاری کمّی و کیفی دوره های آموزشی از منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل آموزش و پرورش استان شده است که این مهم با تلاش ها و همراهی کارکنان گروه آموزش های آزاد و مجازی محقق شده است.

وی افزود : بیش از 150 دوره آموزشی صنعتی، دانشجویی، هیآت علمی و آزاد با 2685 نفر فراگیر و 1400 ساعت آموزش ماحصل برگزاری دوره¬ها در سال گذشته بوده است که بطور متوسط نسبت به سال 1401 رشد 30 درصدی (درآمدی و تعدد) را در پی داشته است.

کاظمی گفت : تمرکز 48درصدی دوره های صنعتی، 20 درصدی کارکنان و 9 درصدی دانشجویی حکایت از اهتمام این مجموعه به تحقق مسئولیت های درون و برون دانشگاهی دارد. برگزاری 10 دوره ضمن خدمت برای کارکنان و یاوران علمی دانشگاه، 6 دوره دانش افزایی اساتید، 8 دوره رایگان دانشجویی، 62 دوره صنعتی، برگزاری کارگاههای هفته پژوهش و فناوری و ... از جمله دستاوردهای این مجموعه در سال گذشته بوده است.

رئیس آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه هذرمزگان عنوان کرد، تمرکز بر برگزاری دوره های صنعتی در سال 1403 و حفظ تداوم رشد سال گذشته از اهداف پررنگ این مجموعه برای ایام پیش روی خواهد بود.

8
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 844