معاونت پژوهش و فناوری
 
EnAr ورود 0
معاونت پژوهش و فناوریگروه نشرفروشگاهانتشارات دانشگاهعلوم انسانی مدیریت زنجیره ارزش

مدیریت زنجیره ارزش


مشخصات 0 نظرات 0   0
ویژگی‌های محصول
نام کتاب: مدیریت زنحیره ارزشموضوع:زنجیره ارزش | value chain
موجود در انبار
100,000 تومان

تمرکز بر فعالیتهای تولیدی و چگونگی ورود تولیدکنندگان محلی به بازارهای جهانی همواره از دیرباز مورد توجه اقتصاددانان بوده است.بر اساس یافته‌های تحقیقات، کشورهای در حال توسعه دارای مزایای رقابتی در حوزه‌‌ تولیدی می‌باشند و کشورهای صنعتی در بخش ثانویه اقتصاد که در برگیرنده خدمات مرتبط با کالاهای تجاری شده با ارزش افزوده نسبتاً بالا است، و مزیت دارند. به طور معمول در کشورهای درحال توسعه، صنعتی مثل پوشاک، کفش، صنایع شیمیایی، صنایع الکترونیکی، و صنایع غذایی در سطح ملی مورد توجه بوده است. به این جهت تحلیل ها به سمت بررسی اندازه رشد کارکنان و خروجی کل یک بخش(و ارزش افزوده آن) عملکرد تجاری آن و یا توزیع بنگاه ها از نظر بزرگی تمایل داشته‌اند زنجیره ارزش معرفت گستره فعالیت های ضروری برای انتقال یک محصول یا یک خدمت از تعریف مفهومی و ایده اولیه در فازهای مختلف تولید (شامل ترکیبی از تحولات فیزیکی و ورود مواد اولیه لازم برای تولید)تحویل به مشتری نهایی و نهایتاً بازیافت پس از مصرف می‌باشد.تحلیل زنجیره ارزش در مقایسه با روش‌های سنتی تحلیل عوامل توزیع درآمد کشور را و هم بین کشورها به خصوص که زمان می شوند.تهیه زنجیره ارزش و تمرکز بر مفهوم ارزش آفرینی فعالیت‌های اقتصادی و دینامیکی آن موجب می گردد و تغییرات از بخش و طبقه بندی های معمولی اقتصاد و صنعت بروند و در نتیجه تحلیل کل‌گرا ارائه نمایند.

مشخصات

نام کتابمدیریت زنجیره ارزشناشردانشگاه هرمزگانمؤلف/مولفینمحمدرضا فتحی، مهدی نصرالهی، علی تیزروچاپمارالنوبت چاپاول 1401شمارگان500 نسخهقیمت1,000,000 ریالشابک 13 رقمی978-622-7440-19-5