مدیریت امور آموزشی
 
EnAr

اطلاعيه ثبت نام مقدماتي (انتخاب واحد مرحله اول)

زمان ثبت نام: 1401/02/17 الی 1401/02/21 نشاني ثبت نام: سامانه جامع آموزشي گلستان https:// golestan. Hormozgan.ac.ir

منوي ثبت نام / عمليات ثبت نام مقدماتي / ثبت نام مقدماتي نكات مهم :

شركت همه دانشجويان (از جمله دانشجويان نيمسال آخر براي فارغ التحصيلي در نيمسال آينده) در ثبت نام مقدماتي الزامي است.

دانشجويانيكه اقدام به ثبت نام مقدماتي ننمايند از شركت در اولين روز اختصاص يافته براي سال ورود خود در ثبت نام اصلي محروم مي گردند و فقط مي توانند در آخرين روز بازه ثبت نام اصلي، انتخاب واحدنمايند. بديهي درخواست بررسي اشكالات انتخاب واحد اين دانشجويان كه ناشي از عدم ثبت نام مقدماتي باشد قابل بررسي نخواهد بود.

قبل از ثبت نام با ورود به صفحه اول گلستان و پس از كمي مكث، بر روي دريچه باز شده در قسمت راهنما، با كليك روي عبارت "راهنماي دانشجو" و سپس با كليك روي عبارت " راهنماي پردازش ثبت نام مقدماتي "، مراحل و نحوه ثبت نام را بدقت مطالعه كنند.

بمنظور انجام مطلوب ثبت نام با استاد راهنماي خود در ساعات تعيين شده توسط آنها مشورت نمايند. لازم است پس از انجام ثبت نام، با مراجعه به استاد راهنما_ در مهلت مقرر بازه ثبت نام مقدماتي – ثبت نام انجام شده دانشجو توسط استاد راهنما در سامانه گلستان تاييد گردد.

دانشجويانيكه دسترسي آنها به سامانه گلستان توسط اداره آموزش مسدود مي باشد موظفند تا مشخص شدن وضعيت قطعي آموزشي خود درخواست دروس انتخابي خود را در پيشخوان خدمت گلستان ارائه نمايند. در غير اينصورت ثبت نام اصلي آنان با اشكال مواجه مي شود.

در زمان انتخاب واحد اصلي، در صورت لزوم دانشجو مجاز به تغيير حداكثر ٩ واحد نسبت به ثبت نام مقدماتي است. در هنگام ثبت نام اصلي دانشجو موظف است نسبت به اصلاح دروس در چارچوب قوانين آموزشي اقدام نمايد.

دانشجو در اين مرحله تنها به انتخاب دروس اقدام مي نمايد و تعيين گروه درس در زمان انتخاب واحد اصلي انجام خواهد گرفت.

دانشجويان متقاضي ميهماني يا انتقال به دانشگاههاي ديگر و دانشجويان متقاضي تمديد ميهماني در دانشگاه هرمزگان و همچنين دانشجوياني كه در نيمسال دوم 1401-1400 مرخصي تحصيلي اخذ نموده اند لازم است در ثبت نام مقدماتي اين دانشگاه شركت نمايند.

   

مديريت امور آموزشي دانشگاه

0   0
بازدید امروز: 5    بازدید کل: 3564
captcha