دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

رئیس دانشگاه در پیامی روز مادر و مقام زن را تبریک گفت

رئیس دانشگاه، در پیامی روز مادر و مقام زن را به تمام زنان ایران اسلامی به ویژه بانوان شاغل در دانشگاه هرمزگان تبریک گفت.

رئیس دانشگاه، در پیامی روز مادر و مقام زن را به تمام زنان ایران اسلامی به ویژه بانوان شاغل در دانشگاه هرمزگان تبریک گفت.

بیستم جمادی‌الثانی ، سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوی و معنویت «حضرت فاطمه زهرا (س)» یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است

حضرت فاطمه(س) الگوی جامعی است که نه تنها تمام هویت‌های کمالی یک زن، بلکه جمیع فضائل متصور برای یک انسانِ کامل در ایشان خلاصه شده است. بی‌تردید انتخاب میلاد حضرت فاطمۀ زهرا به عنوان روز زن، اوج تکریم و بزرگداشت مقام زن و مادر را متصوّر می‌سازد؛ بزرگ‌داشتی بزرگ و مسئولیت‌آفرین که شأن و جایگاه آرمانی زنان جامعه را به افق‌های دور و ابدی پیوند می‌زند.

در حقیقت میلاد پربرکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، بانوانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.

اینجانب فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س)، روز مادر و بزرگ‌داشت مقام زن را به همگان، به ویژه بانوان سرزمین ایران به ویژه، به بانوان و دانشجویان دانشگاه هرمزگان تبریک و شاد باش می‌گویم و از خداوند بزرگ و منان سعادت و توفیقات روز افزون همۀ شما را آرزومندم.

 

5
بازدید امروز: 2    بازدید کل: 908