دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

پیام

پیام تبریک دکتر محمدصادقی به مناسبت روز معلم و استاد

پیام تبریک دکتر محمدصادقی به مناسبت روز معلم و استاد

پیام تبریک دکتر محمدصادقی به مناسبت روز معلم و استاد

◀️ دکتر محمدصادقی طی پیامی دوازدهم اردیبهشت، روز معلم و استاد را به‌تمامی  اعضای محترم هیئت‌علمی دانشگاه‌های استان هرمزگان صمیمانه تبریک گفت و قدردانی خود را از جامعه علمی استان که عهده‌دار امر آموزش، پژوهش، فناوری و تربیت نیروی انسانی  هستند ابراز نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

 به نام خداوند جان و خرد

سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، اندیشمند و متفکر برجسته کشورمان، به‌درستی روز معلم و استاد نام‌گذاری شده ، فرصتی است تا ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه اندیشه و عالم صمیمانه‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از جامعه علمی استان که عهده‌دار امر آموزش ، پژوهش ،فناوری و تربیت نیروی انسانی هستند ابراز كنم.
دانشگاه هرمزگان باافتخار به گذشته‌ای درخشان و با امید به آینده‌ای درخشان‌تر و با برخورداری از اساتید فرهیخته و اخلاق مدار خود، برای دستیابی به قطب علمی اقتصاد دریا پایه می‌کوشد که نتایج ارزشمند آن همچون تولیدات علمی، پژوهشی و فناورانه در حل مسائل جامعه میزبان تجلّی خواهد یافت.
اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) ، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد را به همه اساتید فرهیخته و جامعه دانشگاهی معزز، صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون در عرصه علم و دانش را خواستارم.

1
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1064