دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

در راستای نشاط دانشجویی

برگزاری مراسم اختتامیه هفته خوابگاه‌ها به همت معاونت دانشجویی دانشگاه هرمزگان و با شعار (خوابگاه دانشـجویی؛ عرصه مسئولیت پذیری و مشارکت جمعی)

برگزاری مراسم اختتامیه هفته خوابگاه‌ها به همت معاونت دانشجویی دانشگاه هرمزگان و با شعار (خوابگاه دانشـجویی؛ عرصه مسئولیت پذیری و مشارکت جمعی)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با فرارسیدن هفته خوابگاه‌ها و گرامیداشت این ایام، برنامه‌هایی متنوع در سطح خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه با موضوع فرهنگی، ورزشی، آموزشی ازجمله غبارروبی مزار شهدای گمنام، نظرسنجی از دانشجویان، پخش منظم فیلم در سالن فرهنگ، مسابقات ورزشی و اهدای هدایا به دانشجویان خوابگاهی برگزار شد.

دکتر صادقی رئیس دانشگاه ضمن تشکر از معاون و همکاران امور دانشجویی، شورای صنفی دانشجویان و کلیه کسانی که در این هفته با مشارکت خود برنامه‌های متنوع را به اجرا رساندند بیان داشت : زیستن در خوابگاه فرصتی برای زیستن در آینده‌ای بهتر است. دانشجویان بازندگی در خوابگاه‌ها با شرایط، اقوام و سنت‌های متفاوت روبرو می‌شود و این تفاوت‌ها به انسان می‌آموزد چگونه نقش‌های خود را انتخاب کند تا با جلوگیری از تعارض به تفاهم و مشارکت در انجام امور برسد.
وی افزود : زیستن در خوابگاه یک فرصت است و دانشجویان با مشارکت در تجربه‌های متفاوت برای قبول نقش‌های خود در آینده آماده می‌شوند. در قرن بیست‌ویک انسان‌هایی موفق هستند که ادبیات کار گروهی را می‌دانند و آن را فراگرفته‌اند و این فرصت برای دانشجویان خوابگاهی مهیا شده تا آن را تمرین کنند.
دکتر فرخی معاون دانشجوی دانشگاه  با اشاره به برنامه‌های انجام‌شده در هفته خوابگاه‌ها بیان نمود : مشارکت فعال دانشجویان در برنامه‌های این هفته و مدیریت‌های اجرایی و  فراگیری اصول صحیح زندگی خوابگاهی، ترویج سلامت با اجرای مسابقات ورزشی و مسابقات فرهنگی و فراهم شدن نشاط و تندرستی در زندگی خوابگاهی از اهداف برگزاری هفته خوابگاه‌ها بود.
در ادامه برنامه با اهدای لوح یادبود و هدایا از برگزیدگان برنامه‌های اجراشده در طول هفته خوابگاه ها تقدیر به عمل آمد.

3   1
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1035