دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

پاسداشت فرهنگی

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22بهمن

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22بهمن

دکتر مصطفی ظهیری نیا، رئیس دانشگاه هرمزگان، در پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ... وَلَیَالٍ عَشْرٍ...

 

ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهایی جاودان و فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، روزهای رهایی از بند ستم و به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای که در برابر استبداد، وابستگی و بی عدالتی به پاخاستند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به واقعیت بدل کردند.

این روزهای مبارک، فرصتی است که به یاد آوریم امنیت، استقلال و قدرت ایران امروز، مرهون خون شهدای عزیزی است که درخت تناور این انقلاب، با خون آنان سیراب گشته است. در این چهل و پنج سال انقلاب اسلامی، گام‌های بلند و استواری در راستای خودکفایی برداشته  و آنچه در مقطع حساس کنونی باید به آن توجه داشت حفظ اتحاد و همدلی در مسیر عزّت و سربلندی کشور عزیزمان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این ایام مبارک را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف به ویژه جامعه دانشگاهی و خانواده بزرگ دانشگاه هرمزگان، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم مردم غیور ایران ضمن بزرگداشت ایام دهه فجر، و حضور در راهپیمایی22بهمن، خود را برای انتخاباتی با شکوه آماده ‌کنند و تداوم بخش مسیر عزت ایران اسلامی عزیز باشند.

2
بازدید امروز: 8    بازدید کل: 567